Първа среща с BMW M4

Общи 12 май 2014 | Speed-Press.com A- A+ 18900 посещения | без коментари

Новото BMW M4 вече е на пътя и AUTO BILD успя да го тества! Най-важната промяна се крие под капака – там, за разлика от предшественика E90, вместо атмосферен V8 автомобилът „крие“ редови „шестак“. Задвижващият агрегат е базиран на познатия 3-литров 6-цилиндров двигател, който е допълнително „напомпан“. Два големи турбокомпресора се падат на всеки три цилиндъра. Така машината развива 431 к.с. и максимален въртящ момент 550 Нм – т.е. с 11 „коня“ и 150 Нм повече, отколкото при M3 Coupe, и то при по-нисък с 25% разход (по данни на производителя).
На пътя М4 се държи като подивял и ускорява сякаш агрегатът под капака му е далеч по-голям. „Шестакът“ се „развърта“ светкавично бързо. Така сменя седемте предавки и опционалната скоростна кутия с два съединителя. А звукът? Моторът звучи върховно! За по-добра акустика BMW поставя клапи в двутръбната ауспухова система. Двигателят, кормилното управление, окачването и ESP подлежат на настройка от водача – типично за BMW. M4 следва прецизно зададената траектория и реагира експлозивно на командите на шофьора. Въпреки това купето остава удобно за всекидневно каране, защото предлага приличен комфорт и порядъчно място. Именно в това се крие чарът на тази кола.
Технически данни на BMW M4 Coup

 
Ключови думи:   bmw
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте