С новото BMW R 1200 GS Adventure BMW Motorrad продължава да пише над 30-годишната история на успеха на големите GS модели с боксерен двигател. Като най-успешния производител на ендуро за дълги пътувания с голям работен обем от 2005 година, BMW Motorrad успя да наложи голямото GS Adventure като ултимативен мотоциклет за дълги пътувания.
R 1200 GS Adventure продължава дългогодишната традиция. Базиран на динамичния характер и високата компетентност извън пътя и при дълги пътувания на R 1200 GS, R 1200 GS Adventure е новото най-добро решение за обичащите офроуда.
Задвижва се от впечатляващия боксер с въздушно/течностно охлаждане на R 1200 GS с работен обем 1 170 куб.см и мощност 125 к.с. при 7750 об/мин. Най-характерният признак на новоразработения за R 1200 GS и въведен през миналата година двигател е новото прецизно охлаждане, при което охладителната течност масло е заменена с вода. Новост е и вече вертикалният газообмен на двигателя за още по-ефективнo извличане на мощност, както и интегрираната в корпуса на двигателя шестстепенна скоростна кутия със съединител в маслена баня. За пръв път при задвижването на сериен мотоциклет на BMW не изискващия обслужване карданов вал е разположен от лявата страна. За новото R 1200 GS Adventure с цел по-високи възможности, особено извън пътя, задвижването е оборудвано с по-висока с 950 грама инерционна маса и допълнителен гасител на колебанията.
Също като R 1200 GS, моделът Adventure залага на здравата и устойчива на усукване стоманена тръбна рама. Вместимостта на резервоара е увеличена (30 литра, с 10 литра повече от R 1200 GS), което осигурява по-голям пробег. Освен това резервоарът е изработен от лек алуминий. R 1200 GS Adventure серийно се оборудва с ABS, автоматичен контрол на стабилността (Automatic Stability Control), както и с двата режима на управление „Rain“ и „Road“, с които динамичните възможности могат да бъдат адаптирани към повечето настилки и условия на пътя. Това увеличава значително възможностите за използване на новото R 1200 GS и осигурява голямо подобрение на сигурността, особено при хлъзгава настилка. С допълнителното оборудване „Режим Pro” водачът има на разположение три допълнителни режима на управление. За движение извън пътя са предвидени настройките „Enduro ABS“ и „Enduro ASC“. Трите допълнителни режима на управление „Dynamic“, „Enduro“ и „Enduro Pro“ (активира се с код) позволяват адаптирането на ASC, ABS и, ако е монтирано, полуактивното окачване Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) към особените изисквания на движението извън пътя.
Cadillac CTS получава фейслифт
MINI мина на диета
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
